Amor vincit omnia

Halloj!
Några dar sen jag skrev några rader här. Har haft en öppningshelg på jobbet och det har varit tidiga mornar och tidiga kvällar. Skönt med lite variation och få öppna ibland, men att gå upp tidigt är usch tycker jag allt. Haha! Men det är otroligt skönt att ha kvällarna lediga fast man gjort sitt dagsverke.
Idag har jag varit superduktig. Har jobbat, sen dammsugit, diskat, lagat mat och ätit, skruvat upp en ljustake, spikat upp mina väggord, plockat in tvätt och massa annat nyttigt.
Såhär vackert blev det med väggorden.

Kärleken övervinner allt.

Mycket vackrare än Amor Vincit Omnia tycker jag.


Utan blixt.
Ville få fram hur fint det blev med ljusen.


Med blixt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Oj va fint! Vill oxå ha väggord. Skulle vilja ha nåt fint över barnsängen sen när lilla skatten tittar ut. Men jag vet inte riktigt vad det skulle vara...men kanske nåt i stil med efterlängtad..eller nåt. Har du nån idé?

Tack för senast! Angående den 22:e så tror jag det passar mig perfekt! Hoppas de andra oxå kan.

KRAM O PUSS

2010-10-11 @ 10:48:13
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0