50 år, 50 cupcakes!

Tjohej!

Här sitter jag, nyduschad och med ansiktsmask. En riktig fuktbomb, för fukt behöver ansiktet, framförallt nu när luften börjar bli torr såhär i höst- och vintertider.
Även om man har fet hy, så ska man absolut inte torka ut den!! Då kommer den göra allt för att producera nytt fett. Nej, återfuktning är vad som gäller, då blir fettproduktionen mindre, eftersom huden får hjälp utifrån. För dig med känslig och torr hy är det minst lika viktigt med  återfuktning, gärna lite fetare produkter, kanske baserade på olja, för att få en riktig smörjning.

Ja, det var dagens tips då. Haha!

Idag är det 50-årsfest som står på schemat. Fina svärmor fyllde 50 år igår och hon är nu mer än halvvägs till 100 år. Stort grattis till det. Hihi! 50 år kräver ju 50 cupcakes självklart, så det har jag gjort... och 10 till, för beställningen var 55, så då blev det 60. Hehe! Frostingen ska fixas, alla cupkakor ska upp ur frysen, jag själv ska fixas ordning och allt sånt som hör till. Sen ska vi bege oss mot Stockholm.

Nu ska jag plocka in disk och äta frukost och diska upp den tillkomna disken. Det är nog f*n aldrig tomt på disk här alltså... Suck. Jaja!

Ha en trevlig fredagkväll nära och kära, det ska jag!


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Kul att du är med och tävlar!

Hoppas du har haft en bra dag :)

2010-10-31 @ 17:15:45
URL: http://makeupartisten.nu

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0