Bodycombat

Idag ska jag svika mitt Medleygym och testa på ett pass hos World Class med Lindsey. Bodycombat it is. Ska bli himla spännande! Nu har jag ju inte tränat sen i lördags heller, men det ska nog gå bra. Det jag är lite orolig för är sparkarna eftersom mina knän är lite knepiga, men efter bästa förmåga så...

Köpte ju ett par Cambridge-påsar igår, för att testa hur de smakade. Drack chokladminten till frukost idag. Den var helt ok. Inte superdupergod, men långt ifrån äcklig. Fast Cambridge är så dyrt så det är inget jag skulle ha råd att hålla på med. Då finns det roligare saker att spendera pengarna på. Riktig mat till exempel. Haha!

Nu ska jag ut och kolla om jag fått några roliga paket i postlådan.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ååh tränar ibland bodycombat här nere. Tycker det är super kul, och jobbigt :D

2010-11-16 @ 21:32:43

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0