Världssnällt!

Åh, jag blir så glad! Här ringer min svärmor och säger att hon ska sätta över pengar till mig för att jag ska handla två saker som jag vill ha. Bara sådär. Fast hon bestämde vad. Hehe!
Blev jätteförvånad för jag har fått så mycket saker ändå, men hon tyckte att hon skulle skämma bort mig också när hon skämt bort sonen, dottern och dotterns pojkvän. :) Vad ska man säga? Mer än STORT TACK! <3 Så nu har jag beställt en supersöt gjutjärnsgryta som är hjärtformad. Finns hos http://www.lyckasmedmat.se/ och den ser ut såhär:


En riktig lyxgryta för kärleksfulla måltider. Hihi! Åh, den är så fin! Livslängden för den är en livstid. Så kommer inte behöva köpa nån mer. Hihi! Var tvungen att beställa direkt. :D Sen fick jag order att köpa ett par skor också. Ett par Reebok Easytone skor. Det ska jag göra imorgon. Blir Stadium direkt. Hehe!
Så himla snällt verkligen! Tusen tusen miljoner tack!



Kommentarer
Postat av: Milla

Åhh, jag har också slängt längtansfulla blickar till de där grytorna, men vill nog ej ha en hjärtformad :-)



Hoppas att allt är bra med dig!



Kram kram

2010-05-03 @ 20:56:57
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Vassego det är du värd och mycket mer Kram

2010-05-04 @ 16:24:22

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0