Sushi

Hej hopp!

Har just kommit hem från Anna och kollat posten. Hade fått en stort sminkpaket som jag vann på tradera. Massa prylar i så ska bli kul att testa sen. Var både Face, Loreal, Nyx, Isadora och Mac. Viva la diva också. En make up store-skugga, men den hade jag redan (såklart) Hehe!
Kul att träffa Anna igen, skitalängesen. Vi satt ute och drack te och snackade. Så härligt i solen!

Gick ju upp vid halv åtta idag när Fredrik åkte till skolan. Då gick jag ut på en timmes promenad. Förhoppningsvis kanske det blir en vana. Haha! Sen satt jag och kollade på Nyhetsmorgon och käkade frukost, men somnade tll nån halvtimme på soffan. Skönt. Haha!

Igår var jag i stan och träffade Lindsey. Jag testade Sushi för första gången. Haha! Men det var väl skapligt. Spännande om inte annat. Äter ju inte ens sill för tanken på rå fisk känns...wierd. Men Sushi testade jag och av åtta bitar så fick jag faktiskt i mig fem. Så tyckte det gick rätt bra ändå. De runda med sjögräs åt jag och sen bullen med tonfisk och sen den med vit fisk som inte smakade nånting. Jag smakade på alla, men den med räka och den med lax gick inte. Där tog det stopp. Så de fick Lindsey ta. Haha! Om jag ska äta det igen så kommer jag nog ta vegetarisk iallafall, då är det bara avokado och morötter och ingen fisk. Hahaha, lite mildare typ. Så alltså, det var definitivt inte jättegott enligt mitt tycke, men det gick ner. Däremot var fisksmaken eftert i munnen ganska läskig så det blev en chokladglasskula på Lindahls på Maxi. Hehe!

Nu ska jag nog göra mig iordning lite och sen ska vi ev åka in till stan och köpa skor till mig. :)
Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0