Solkatt

Har suttit ute i solen och druckit kaffe med mamma, Jansa och Eriksson nu. Så himla skönt väder. Me like it a lot! Katterna var ocks å ute och sprang lite i solskenet.
Men nu är det bara dryga timmen kvar tills jag börjar jobba så det är väl bara att göra sig iordning lite. Nästa vecka är jag ledig rätt mycket. Ska bli vääääääääääääääldigt skönt.
Fredrik, hans syrra och pappa är på dragracing idag. Det hade varit kul att följa med på, men det får bli en annan gång. Fick iallafall ett mms av Maria. Hon hade hittat en leopardmönstrad bil som hon tyckte att jag skulle ha. Den var fin. Hehe!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Gabbie - Mist

Hej Sara! Armbandet kommer ifrån glitter;)

2010-05-15 @ 19:45:29
URL: http://mistingelsta.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0