Sjusovare

Idag var jag en sjusovare. Riktigt skönt faktiskt. Vaknade inte förrän tio, men gick upp tjugo i elva. Kändes skönt, även om dagen blir rätt kort. Men då går jobbhelgen fortare också. Hehe! Har ju inte sovit så många timmar de senaste nätterna heller.
Har hållt på och tränat lite här hemma så är lite mörbultad nu. Men det är bra ändå. Sen gick jag en promenad med mamma och Skruttan. Det började ösregna mitt i allt så det var inte så jättemysigt, men det var ju inget att göra åt.

Ska göra mig ordning nu och sen blir det nog att ta bilen till jobbet. Orkar inte att det börjar ösregna på mig igen. Dessutom ska jag kanske spara lite på knät. Attans vad det värkte igår. Men idag tar jag med knäskyddet.

Nu blir det badrummet och lägga lite makeup.
Tjing.


Skruttan


Kommentarer
Postat av: Milla

Hej!

Jo, det var nog spiskumminen som spökade. Ska testa att minska den eller byta ut mot ngn annan krydda. Berätta gärna hur dina blev när du testar receptet.



Vad är det för söt liten hund? Har din mamma skaffat? Själv är jag hundvakt denna helg åt bäste Limo (Fridas hund) så nu vankas det långpromenader minsann.



Kram kram

2010-05-29 @ 16:17:26
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag tröck ut degen till en tjock platt kaka och sen rullade jag ihop den. Ungefär som när man gör rulltårta, men utan fyllning :-) Jag fattade heller inte riktigt hur de menade, men mitt sätt funkade också :-)



Kram

2010-05-30 @ 09:33:47
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Milla

Haha, det ska väl vara för att det blir närmare hem till dig då :-)



Konstigt, min förra kommentar verkar ha ramlat bort... Får väl se om den kommer tillbaka annars får jag väl skriva om den...



Kram kram

2010-05-30 @ 09:35:50
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0