Nedräkning

Hej hopp!

Sitter här med mitt tejpade knä och har ätit frukost och målat naglarna. Mina små nails är i uruselt skick just nu så lack är det enda som gäller för att de ens ska hålla ihop. De skivar sig så det är nåt förskräckligt! Ser hemskt ut. Ska nog ta och klippa ned dem helt och fixa lite med rengöring och myrraolja, så kanske de växer som de ska och håller. Vi får se. Men inte idag.

Börjar jobba klockan tre idag, har väl inte så mycket att göra innan dess. Funderar på att åka in till stan och kolla efter en sån där knägrej som sjukgymnasten pratade om. Kan ju kanske vara bra att ha.
Nu med idag har jag fem arbetspass kvar innan jag har elva dagars semester. Det är verkligen nedräkning nu. Det ska bli så skönt att vara lite ledig. Efter denna kortsemester så är de bara sju arbetspass kvar och sen är det en hel månads semester. Längtar nåt otroligt! Behöver verkligen vara ledig.

Nu ska jag klä på mig.
Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0