Mango

Inne igen efter en promenad. Hade sån tur så regnet hade gett med sig. Så det var riktigt skönt att gå. Tack och lov så räckte batteriet i mobilen också så jag kunde lyssna på  musik hela vägen. Var lite orolig för just den saken.
Nu ska jag skiva upp en mango och mumsa på faktiskt. Var så gott när jag åt det senast hemma hos Anna. Synd att de är så himla svåra att få till skivor och så med bara. Den där kärnan i mitten är otroligt ivägen eftersom man aldrig vet hur den sitter.
Sen är det ju nästan dags att börja bege sig till jobbet. Börjar halv fyra idag. Kvällen kommer inte vara kolugn kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Bakfia

åh älskar mango!

2010-05-16 @ 17:13:45
URL: http://bakfia.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0