Mammadag

Godmorgon.

Nu är man uppe och studsar tidigt igen när man har Fredrik hemma som går upp skittidigt på morgonen. Klockan är tjugo i åtta och jag har redan ätit frukost. Hehe! Man får lite längre dagar att leva på när det är så iallafall och det är skönt.

Idag ska jag och mamma åka in till stan och gå ett par varv ihop. Hon har ju massa presentkort nu på bland annat Bodyline som hon ska utnyttja så då följer jag med och sällskapar. Inte ofta som mamma är på stanstan så det är bara att ta tillvara på de få ögonblicken. Min förhoppning är att vi går till Halvars och käkar glass också. Eller åtminstone Lindahls. Hihi! Men faktum är att jag måste köpa nya leggings också. De jag har har gått sönder i sömmen och det ser ju inte så roligt ut. Eller ja, det kanske är just det det gör. Haha!
Men men, det ska iallafall bli en trevlig dag.

På eftermiddagen ska Fredrik och jag in och träna också så vi får röra lite på fläsket.
Nu ska jag dricka upp mitt te och göra mig i ordning lite.

Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0