Läkare hit och dit!

Tja!
Idag har jag varit hos tandläkaren för jag trodde att jag hade två hål, men det hade jag inte, jag hade fyra! Nej jag bara skojade. Hade inga hål alls. Bara början till hål, men det har jag haft i flera år och de ser likadana ut som alltid. Blir de inte sämre så gör de inget åt dem. Så det blev lite tandputs och polering och sånt istället. Att det ilade för övrigt var att jag borstat lite för hårt i tandköttet, så bara att bli mjukare på handen skulle hjälpa.
Det var ju skönt att inte behöva punga ut med mera slantar där iallafall. Nu ska de inte kalla på mig förrän nästa år så det är ju skönt.

Sen fick jag åka vidare till Krokek för då var det dags för nästa läkarbesök. Eller sjukgymnasten rättare sagt. Hon var väldigt bra tyckte jag. Hon pratade om knäskålssenan och att den troligtvis fått lite bristningar så det var därför det knakade. Hon tejpade knät för att ge det stöd nu i helgen när jag ska jobba och sen skulle jag köpa nån grej som gav stöd under knäskålen så skulle det förmodligen bli bättre. Dessutom ska jag börja göra benpress fast försiktigt såklart, för det är bra om muskeln får jobba lite och det kan ge lite värk, men det ska försvinna. Så hon sa att jag skulle hålla på med det under sommaren och har det inte blivit bättre efter det så får vi göra en grundligare undersökning. Hon gav mig iallafall lite handfasta tips, det var skönt.
Så fast jag slängt ut 700 kr på diverse läkare idag så får man väl bara le och se glad ut. Hehe!

Snart ska jag iväg och jobba, men det är bara den här helgen och sen onsdag och torsdag kvar. Sen har jag semester och då bär det av till Sweden Rock. Wohoo!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0