Inte idag.

Har inte uppdaterat nånting idag för jag har enjoyat dagen ute istället. Vilken underbar dag det har varit! Har fått en del gjort på utsidan av huset, nu är det bara insidan kvar. Hehe!
Har diskat ioförsig, men annars har jag rensat ogräs, vattnat rabatten, byggt ihop hängmattan, slängt över säckar over ogräset, solat, spela fotboll, ja en hel massa skönt. Det har verkligen varit en "ledig-dag" och jag har bara njutit av den! Skulle ha bakat bröd också, men inomhus har inte varit lika kul som ute.
Nu är vi dock inne igen, men ska ta och gå ut en promenad, både Fredrik och jag.

Imorgon har jag tvättstugan så då blir det tvätt och förhoppningsvis hinner jag baka bröd också.
Det börjar bli väldigt tomt i kylen, skönt att lönen kommer snart iallafall. Haha! Annars är det dammsugning och moppa golvet som står på schemat för morgondagen. Förhoppningsvis hinner jag vara ute nåt också. Hehe!

Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, ja jag kan hålla en mattelektion för dig :-)



Klart vi kan ta en shoppingtur i Linköping! Det är mycket roligare att shoppa där än i Norrköping, men det är nog bara för att det känns lite "nytt" även om det är samma affärer.



Vad ska vi hitta på att göra på onsdag då?



Kram kram

2010-05-23 @ 09:06:27
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0