Vårskor

Har varit ute på en superhärlig promenad i det vackra vädret! Plockade fram mina Converse också. Det är riktiga vårskor. Hehehe! Skönt att ha nåt lättare på fötterna. I love mina converse!
Ska göra mig i ordning och sen plocka upp Anna så ska vi åka in till stan. Jag har ett bankärende åt farfar och sen ska vi på klubbkväll på Make Up Store. Förhoppningsvis hör Elin och Lindsey av sig också så blir det en riktig kompiskväll. Hihi!

Ska väl se om Fredrik och jag hinner äta nåt enkelt också nu innan jag åker. Om han vaknar. Haha! Sömntutan där. Ligger i soffan och sover. Det är två latmaskar till här i huset, Kissen ligger på stora kattpallen och sover och Busan ligger utfläkt på golvet i en solfläck och myser. De är för söta, alla tre. Man skulle haft två kastrullock eller en huligantuta eller nåt till hands nu. Heheh!

Nu ska jag sminka mig lite sen nån mat. Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0