Vad ska jag göra?

Hej hopp!
Är skitslö idag, ont i huvudet igen och vaknade av kramp i vaden. Väldigt inte skönt. Mitt uppe i en jobbhelg och igår var dösegt. Frågan är hur det blir idag. Har så mycket som behöver göras, men ingen större ork när jag jobbar. Måste diska, dammsuga, duscha, rensa ur garderoben... hur länge har jag inte sagt det egentligen? Vet bara inte vad jag ska börja med.

Jag är sugen på mat och snask i princip hela tiden. Sitter och kollar recept och matbloggar och jag vet inte vad allt. En sak är säker. Det är f*n så mycket bättre och skönare att motionerna mera än att skippa att äta! Nu har jag ju matersättningar som fungerar som mat och visst, jag blir mätt och de är ganska goda till och med, men jag vill ha en ostmacka på mitt eget hembakade bröd! En tonfiskröra och pasta, kesoröra, tzatsiki, pannbiff och potatis, choklad, köttfärrsås och spagetti, pizza, potatisgratäng, kyckling... ja, vad som helst egentligen. Haha!

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen äta frukost...eller ja, dricka.
See you!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du är duktig!

2010-03-06 @ 11:32:39

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0