Tugga tugga tugga!

Har varit ute på en underbart skön promenad idag i solen. Varmt och skönt. Det  var Anna, jag, Emmelie och Lexus. Gick en sväng som jag inte gått förut, så det var kul att få ett nytt promenadstråk till våren och sommaren sen. Haha! Har ju haft min beskärda del av vilsegångnar så ska inte ge mig på mera vilda utflykter skulle jag tro. Haha! Eller vad säger du, Milla? *fniss*

Har sovit en stund på soffan sen jag kom hem och sen käkade jag sparrissoppan. Mår lite illa, vet inte varför. Men det går väl över. Nu ska jag ta en choklad ikväll och den smakar ju chokladpudding, så det är helt ok. Hehe!
Har tuggat tuggummi också för första gången denna veckan. Skönt att få tugga på nånting. Käkmusklerna är ju inte överansträngda direkt. Haha!

Nu måste jag kissa...för typ, trettiofemte gången idag känns det som.

Tjillevipp!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ni är så himla duktiga KRAM

2010-03-08 @ 22:03:52

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0