Stormig promenix!

Anna och jag var ute och tog oss en promenad förut. Den blev inte jättelång, men den blev väldigt väldigt kall, för sablar vad det blåste! Kinderna såg ut som plommon när vi kom in. Då satte vi oss och drack varm oboy. Eller Anna drack Oboy och jag drack en chokladmodifast. Det gick bra det med.
Nu är det snart dags att "äta" igen och jag tror det får bli en varm soppa. Är småfrusen av mig. Ska slänga på en film tror jag, om Anna skulle komma bortåt igen.
Sen ska jag följa med henne till Arlanda så hon får hämta hem sin Tim. Han kommer med ett plan halv ett inatt så då kan hon behöva lite sällskap. Haha! Usch och fy för att åka den vägen helt själv. Så tråkigt! 

Imorgon ska jag jobba igen. Skönt att jag börjar fem. Då är det dag fyra som vi käkar dessa soppor och drycker. Tycker det går förvånansvärt bra ändå, men såklart man är sugen på mat eller godis eller bara en smörgås. Men men, förhoppningsvis går det snart över. De fyra första dagarna ska ju vara värst och än så länge så känner jag ingen totalpanik. Däremot ska jag ju ha mens, så jag undrar hur chokladsuget kommer se ut då. Kanske tur att inte Fredrik är hemma i helgen. Hehe!

Ska nog börja riva lite i min garderob nu faktiskt. Blev lite sugen på det. Haha!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0