Reklamångest

Good day!

Har just ätit min vaniljfrukost idag. Är faktiskt mätt, tro det eller ej. Då har jag fortfarande en halv kopp te kvar.
Men ack vad jobbigt det kan vara och se på tv alltså! Vad mycket reklam med ätbart det är! Hela tiden! Snacka om matångest när det är Burger King, Max, Toblerone, Lindtchoklad, Coca-cola och allt vad det är hela tiden! Till och med knäckebrödreklamen ser ju fantastisk ut. Haha!
Man blir lite matskadad, men man får försöka låta bli att tänka på hur gärna man vill äta helt enkelt.

Förresten Lindsey, så hade du nästan rätt. Haha! Jag drömde att jag åt inatt. Inte en knäckebröd som du skrev, utan en vetebulle. Hahaha! Fast jag fick ångest då med eftersom jag glömde av mig. Så nu kommer matdrömmarna. *fniss*

Är ledig idag med, denna vackra vinterdag! Skulle det vara så här fint väder hela vintern så skulle jag älska det. Sol, lagom kallt och gnistrande snö- Det är riktigt promenadväder. Vi får väl se hur det blir med den saken.

Nu ska jag ta bort lite skruttigt nagellack och måla på mitt nya gröngröna.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0