Loser!

Hej och hå!
Äntligen hemma. Nu är det bara en dag kvar på jobbet, sen är jag ledig i två hela dagar. Ska bli så skönt!
Jag fuskade idag...som en riktig liten loser. Jag smaskade i mig två dumlekolor för att jag var så chokladsugen. Kombinationen mens/på jobbet/inget att göra/ingen mat funkade inte riktigt bra idag. Attans! Men det är inte hela världen. Jag tog ju en promenad till jobbet både igår och idag, så de är nog bortbrända innan helgen är slut iallafall. Är det lika fint väder imorgon så ska jag gå då också. Fsat då ska jag inte hoppa över mössan som jag gjorde idag.
Det blåste sjujäkla kallt ute så mina öron höll på att trilla av innan jag kom fram.

Ska se om jag orkar bry mig om att hämta mitt paket på posten imorgon också och kanske köpa honung och bomullsrondeller, annars blir det väl på måndag. Men nu ska jag tvätta av mig och sen hoppa ner i sängen och läsa. Nya tag imorgon.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Milla

Visst var det gulligt! Jag blev jätteglad! Men har inte testkört den än... Ska vänta tills baksmällan går över ;-)



Kram

2010-03-07 @ 12:57:56
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0