Leverpastej och passionfrukt

Hej hopp!
Den eländiga förkylningen vägrar släppa greppet. Idag är jag täppt igen och snörvlar om vartannat. Mindre kul. Trodde ju jag var på bättringsvägen.

Idag och igår åt jag för övrigt leverpastej på mackan. Det ni! Det är en stor grej för mig, eftersom jag inte har ätit det på säkert fem-sex år. Tycker inte om det till och från, fast nu gjorde jag det och har gjort det tidigare också, bara att jag tror inte att jag tyckt om det så har inte vågat smaka igen. Haha! Ja, det är lite stört. Men nu igen så. Slängde in en passionfrukt till frullen med. Det är så himla gott! Desstom är det nyttigt för de innehåller betakaroten, kostfiber, kalium och en gnutta c-vitamin.

Nu ska jag klä mig för det är dags att åka till farfar och ta hand om hans räkningar. Fredrik ska träna, men jag snörvlar och hostar för mycket så jag lugnar mig.

Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ja det är en jävla förkylning det här har varit lite piggare några dar men inatt började det igen eller det började igår med att jag fick tugnt o andas sen kom förkylningen med jordens hosta tillbaka inatt blä...

KRYA PÅ DIG kram

2010-03-22 @ 12:35:33
Postat av: Andréa

Sv: Ja precis, men jag får äta det som blir över iallafall :P Om det blir nåt...



Jag åt massor av leverpastej när jag var liten (i dagisåldern), älskade det, men har aldrig ätit det sen dess :)

2010-03-22 @ 17:25:03
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Nej bredbar skulle det vara :D



Heter inte Rich Bitch Brown "Deadly" nu? :) Jag var också väldigt känslig kring ögonbrynen när jag började plocka på högstadiet, men nu känns det knappt alls :)

2010-03-22 @ 19:54:23
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Ja en tjej som jobbar på Make Up Store sa iallafall att den hade bytt namn till Deadly :) Antar att dom inte fick använda ordet "bitch".

2010-03-23 @ 09:21:04
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0