Ingen stad

Godmorgon!

Här vaknade vi halv no idag! tidigt för det här hushållet. Som tur var så var det innan hyresvärden kom och började skotta ner snö från taket. haha!

Vi hade en främmande katt på verandan idag. Dösöt! Svartgrå i pälsen med vita tassar och vit på hakan och runt nosen. Det såg ut som en pojke. Långhårig var den också. Verkligen jättefin! Har sett tasspår av den förut, men det var första gången vi såg katten. Inte sett den alls tidigare så vet inte vems det är heller.
Störs inte av främmande katter så för mig gör det inget. Bara den inte kommer och bråkar med mina. Fast de är ju inne n. De vill inte gå i snön. De är så pippliga.

Pratade med farfar nu. Han sa att jag inte behövde komma in idag eftersom jag inte hade några andra ärenden i stan, så vi skulle ses på måndag istället. Då ska han få lite hembakat bröd också.

Håller på och tvättar täcken och kuddar idag. Lite mer nyttigheter ska jag göra och det ska jag börja med nu.
Ses!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0