Humör efter väder

Åh vad tråkigt det är med sånt här grått väder. Så mycket trevligare med solsken och fågelkvitter. Jag blir lika grå och tråkig till sinnes själv. För att inte tala om trött. Nu är det så man bara gå och räknar ner för att få börja jobba, så dagen tar slut nån gång. Trist när det är så.

Jag fick iallafall ut bilen från gården förut efter lite styr. Satte mig fast vid första försöket men kom tillbaka i ursprungsläget, sen var det bara i med backen och full gas, så kom man över slaskvallarna. Haha! Sen gick det nästan som på räls. Nu ska jag bara komma ihåg att inte köra ner på gården ikväll när jag kommer hem.

Nähepp.. ska väl ta och göra mg iordning lite då. Har ju inget bättre för mig direkt.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej söta du!



Gårdagen gick faktiskt bra. Det var ju så mycket folk så vi sprang bara på henne några enstaka gånger och då praktiserade jag ignoransen (fast jag fick rejält ont i magen också)! Men nu är det överstökat.



Hur är det med dig då? Mår du bättre nu? Såg att du skulle jobba så jag antar det.



Kram kram

2010-03-21 @ 14:30:50
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Tack :)



Ja det är ju det! Fast idag bakade jag mest för att jag var tvungen.. Måste baka till skolan för vi ska sälja fika.

2010-03-21 @ 17:55:15
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0