Hockey

Sitter och kollar hockey på tv. Dif-Bif. Såklart så hejar jag på DIF! Fredrik är i Globen och kollar live på hockey. Det är nog himla spännande! Nu är första perioden slut så då förflyttade jag mig. Hehe!

Har varit inne i stan med mamma idag. Gjorde ett par ärenden och for runt lite. Trevligt. Men sen åkte vi hem. Har bara tagit det lugnt och chillat idag. Eller jag diskade först och gjorde rent spisen och ugnen och lagade mat. Sen har det bara varit chill.
Tänkte se imorrn ifall mamma min kunde hjälpa mig med en pryl imorrn, annars får vi se när det blir.

Ska se om jag orkar se en film jag har hemma sen. Igår kollade jag på 2012.

Shit, min mage är helt svullen. Jag åt alldeles för mycket känner jag. Som tur var så var det nyttig mat. Hehe! Laxbiff med fetaost, sås på creme fraiche och vitlök och bulgur, tomat och avokado till det. Men attans, det är svårt att ta en lagom portion. Har inte lärt mig det där att jag behöver bra mycket mindre portioner ännu. Haha! Men då är jag ju mätt för resten av kvällen iallafall.

Nu ska jag kolla vidare på hockeyn.

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack! Vad snäll du är. Kände för att övertyga både mig själv och de få som läser min blogg att ta vara på det man har. Hoppas att du har en trevlig helg! Själv ser jag på 2012 och längtar efter sängen :-)



Kram kram

2010-03-27 @ 00:28:25
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0