Felköp

Halloj!
Har just ätit frukost. Vaknade vid nio idag, ingen ídé att ligga kvar kände jag.
Köpte nyponsoppa häromdagen, tänkte att det kunde vara gott. Tog mitt första glas och den smakade crap! Den var inte gammal, men nog hade jag lyckats köpa den "utan tillsatt socker, bara en massa j**la massa äckelpäckelsötningsmedel" istället. Inte konstigt att den smakade illa. Men det får duga tills den är slut. Nu är det nog bara ett glas kvar så det är ju bra.
Sitter och väntar på posten. Vill ha mina deklarationspapper. Sjukt nyfiken... Börjar jag fundera på en sak, som exempelvis det här om jag får tillbaka eller måste betala tillbaka på skatten, så kan jag inte sluta tänka på det förrän jag får veta. Jag låser mig totalt. Inte bara : Äh,vi får väl se, utan : Måste veta, måste veta...
Så jag tycker de pappren ska komma idag. Då blir jag glad.

Sen ska jag iväg och jobba.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0