De vann!

Ja, det blev ju en bra hockeymatch igår. Bra att Djurgården vann! Det var ju sjukt spännande i sista perioden. Satt här och hade ont i hjärtat! Haha! Ännu värre var det nog för Fredrik och Renée som satt i det fullsatta Globen och såg på matchen live. Det är ju nästan så man ångrar lite att man inte följde med, men men...behövde vara hemma lite också känner jag. Rå om mig själv lite. Så är det ibland.

Idag ska jag kolla om morsan har lust att hjälpa mig med en grej och så ska jag räkna lite på tapet till köket. Det är ju bara en vägg som ska tapetseras men eftersom det är mönserpassning på tapeten så måste jag ju kolla om jag behöver en eller två rullar.

Hörs igen!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0