Bävan

God morgon!

Har just kommit ur en dusch. Tog typ fem minuter innan vattnet började bli varmt. Började just fundera på om det var något fel när det började ljumna till lite.
Vaknade vid halv nio imorse, men har legat kvar i sängen och läst. Väntar just nu på att min kära mamma ska ringa mig från stan och förhoppningsvis ha beskedet att Bellas Box finns och att det bara är att överföra pengar till henne. Men jag tvivlar ändå på det... Som tur var så har jag ju ändå dvd'n bränd på skiva, så jag har ju nånting i väntan på maj...

Ikväll ska jag jobba...bävar. Känner inte för det av nån anledning... Men det är ju "bara" sju timmar så det är väl bara att stå ut. Kan ju nästan bli spännande för den delen och så vad man får höra... Men nu ska jag inte vara så negativ.

Dags att göra frukost snart. Vad ska man äta då? Ingen aning.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0