TWILIGHT FAN EVENT!

OMG OMG OMG OMG!! AAaaaahhh! Alltså, ibland är det ju bara för sjukt! var och hämtade posten nyss och jag har vunnit två biljetter till Twilight Fan Event på Hovet på måndag!!!! Men jag JOBBAR!! Gaaaaah! Nu har jag ringt min chef och kollat om ledigt och han skulle ringa upp när han kollat på det.
Alltså, jag dör ju om jag inte får ledigt nu när jag har två biljetter!! Aaaaaahh! Inte får jag tag på Anna heller eftersom hon är på ultraljud och det var ju hon som kom på motiveringen så det är ju hon och jag som ska gå. Anna för tusan ring ring ring! Får jag inte ledigt så kommer jag gråta. Jag är helt uppe i det blå just nu!


De kommer vara där!!!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Grattis! Ta MÅNGA bilder!



Kram

2010-06-17 @ 14:21:35
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahah fyy fan vad klockrent kul det ska bli!!



och jag som var så här

"men varför ska jag tävla om du ändå inte kan gå? jag åker ju inte med nån annan än dej. Aja...skriv så här då" hahahahah så jäääääävla ballt!!

2010-06-17 @ 18:19:21

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0