Twilight eventet...

Hej och hå!
Här har jag varit in till stan med mamma och handlat, vi har hälsat på farfar och jag fixade hans räkningar också. Hemkommen så gav jag Kissen fästingmedlet och försökte med Busan också men det gick halvdant. Hon har en halv pipett kvar som ska ner i nacken på henne. Hon är ju så sjukt jobbig och ska bara smita, så jag har tre snyga rivsår på armen nu. Dumkatt! Det tar ju bara tre sekunder. Hehe! Sen tvättade jag bilen efter att ha legat i solen en stund och passade på att ta mammas och Jansas också. Inte så supernoga men lite iallafall. Hihi!

Ja, här är iallafall några bilder från Twilight Fan Eventet som Anna och jag var på i måndags. De är inte toppenbra men ni får hålla till godo iallafall.
Tjingeling!


Jag och Anna i seriös väntan. Hehe!
 Ganska mycket folk...

Nästan det enda tillfället som Kristen vände sig om lite.
Taylor sitter med ryggen till.

Fick fota på skärmen också.

De hade ett par vakter på "scenen", men ännu fler nedanför som väntade.

Sen blev det MacceDonken på vägen hemåt.


Att jag inte lägger upp fler bilder beror på att de flesta faktiskt ser likadana ut. De satt med ryggen till hela tiden och de fick inte ens stanna till på scenen och vinka när de gick ut, utan vakterna skuffade ut dem direkt. Det var synd, men inget att göra åt. Jag har faktiskt sett Kristen Stewart och Taylor Lautner på riktigt. :D

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0