Prince of Persia

Aloha i solen!

Idag har varit en riktig slödag. Har inte gjort ett dyft, mer än diskat. Rätt skönt, men lite långtråkigt ändå. Men ikväll ska Fredrik och jag på bio och se Prince of Persia. Har inte hört nåt särskilt alls om den så vet inte vad jag ska tro. Men det är ju en äventyrsfilm och jag brukar tycka sånt är bra. Vi får väl se. Bilden är från filmen. Dessutom är det ju Jerry Bruckheimer som är med och gjort filmen och det är en bra man. Han har ju gjort Pirates of the Caribbean och de gillas! Det ska iallafall bli himla kul att gå på bio!!



Benen för övrigt mår bra. Alla röda prickar och uppsvullnader efter gårdagens vaxning är borta, men det sved lite lite grann när jag duschade förut.

Alltså, nu är det bara tre dagar kvar till Sweden Rock. Ska bli så härligt, men jag oroar mig alltid för vädret. Det är så urbota tråkigt om det blir regnigt och blåsigt. Jag vill ha varmt och skönt och ljumma sommarkvällar så man kan gå ute i linne och sånt länge. Inga tråkiga tjocktröjor eller regnkläder tack. Låt det vara fint när vi är där! Det förgyller ju allt så mycket extra! Men ingen idé att oroa sig och kolla väderleksrapporter heller. De är ju ändå inte att lita på. Bättre att se när man är där. Och även om det nu inte skulle bli toppenväder så kommer det garanterat bli väldigt kul iallafall! Det brukar det bli!

På tal om mer bio så har jag boka in mig och Anna på Twilight Movie Night även denna gång! De kommer nu att visa både Twilight, New Moon och Eclipse! det ska bli så KUUUL!

Kommentarer
Postat av: anna

Kom & tänka på dig när jag kollade runt lite på skor på olika sidor.

Du gillar ju leopardmönstrat?!

www.deichmann-skor.se har massa leopardmönstrade skor. :-D

Kram

2010-06-06 @ 02:33:51
URL: http://anna.borg.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0