Myyycket shopping!

Halloj!
Ja, det här blir ett långt inlägg. Tänkte lägga upp bild på allt jag handlat på sistone. Går tillbaka ända till i början av maj. Hehe! Det är kul att shoppa. :P
 Örhängen
 Armband
 Underbart halsband!
 Väska. Denna fick jag för att jag handlade ovanstående smycken. Allt från Glitter.

 Sportbh och diadem från H&M.
 Lipstick Peachy, Cake eyeliner Black och Sport Foundation Latte från Make Up Store.
 Bikini med nitar från Gina Tricot. Snygg, men jag är skeptisk om nitarna kommer sitta kvar efter ett bad ärligt talat... Den bländar iallafall alla som försöker glo på mig. Hihi!
 Body Mist i doften Holiday Luxury från Make Up Store.
 Smått och gott från Yves Rocher. Duschpuff, kokosduschkräm och två prover på köpet, nån ögonkräm och nåt mer.
 Fyra sommarlack från Depend, Glittrigt ljusrosa, äppelgrönt, ljusljusgrönt och blåttblått.
 Top från Halens. (ja men ursäkta att jag inte orkade vända på alla bilder då. :P )
 Klänning från Halens. Jättesnygg, men väääldigt urringad.
 Sötful top från Gina Tricot. Passade ju mig dock. Hihi! Sötful och makeup liksom. Hihi!
 Väska med nitar, också från Gina. Skitjobbig dock. Ha inte för stor plånbok!
 Två till lack från Depend. Ett brunt matt och ett grått matt.

Här är Sweden Rock-shoppingen. Mitt underbara döskallehalsband, från Rock by Sweden. Design av Laila Bagge.


Matchande örhängen till of course.


Tuff jeanskjol, handsydd. Finns endast detta exemplar. Fredrik köpte liknande jeans och jeansjacka.


Ett Motörheadlinne måste man ju ha som hårdrockstjej också.


Lagom till när vi kom hem från SRF så anlände mitt paket från CherryCulture också. Allt för bara 286 kr inkl frakt. Asbilligt faktiskt.
 LA Girls Rockstar nagellack i färgerna Supernova, Addict och Scandal.
 Glitter eyeliners från NYX. Purple, Jade och Apple.
 Art Deco nagellack, med smal pensel för att kunna dekorera. Gold glitter, Orchid Glitter, Silver, Metallic Pink och White.

Ja, det var nog allt....utom det jag handlat på tradera. Hoho!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan!

Jag är superintresserad av att köpa din bikini med nitar. Om du är intresserad av att sälja den, kontakta mig via min mail :)

priset bestämmer du!

Mvh Malin



[email protected]

2011-07-01 @ 14:20:29

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0