Maskeradfest!

Tänkte ta och showa lite bilder från förra lördagen då Bella fyllde 30 år och vi var alla klädda som kändisar. Det var en toppenfest och jag hade hur kul som helst! Riktigt party och vi kom hem vid fyra på morgonen. Då var jag trött och full. Haha!

Själv var jag ju Kat von D och Fredrik var Slash.
Lite bildspam:



Marilyn Manson och Slash. Visste ni att de är bröder? *blink*


Bella - Snövit, för de som inte fattade det. Hon hade tillomed ett rött äpple i handen till och från under kvällen. Här var det nog mestadels deras übergoda bål.


Jesus och Jack Sparrow på en och samma fest. Slash nere i hörnet.


Raoul Duke från Fear and loathing in Las Vegas var en av mina favoriter. Originalet från filmen till höger, men visst är det grymt likt! Me like a lot! Riktigt bra!


Sagan om ringen-alv och Cleopatra med en väldigt väldigt söt flickebebis på magen.
Vilken go liten tjej alltså!


Tomas di Leva gick och spred kärlek och kindpussar hela kvällen!
Han vann dessutom utklädningstävlingen. Väl värdig vinnare, men det var nästan allihopa!


Jag älskade dessa två! Så himla snyggt gjort med målningen och allt! Grymt bra!
En närmare presentation på vilka de är behövs nog inte. Hehe!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0