KISS i Malmö

Jag har fortfarande inte fått in SRF-bilderna i min data eftersom Fredrik och jag har jobbat om varandra. Därför får det bli Kiss från Malmö först.
Vilken sjukt bra spelning de gjorde! De gamla rockgubbarna har ju definitivt krutet kvar! Jag är helnnöjd med spelningen, dock inte självaste arrangemanget. Där vet jag inte vad som hände.

Vi kommer dit och det är garanterat över en km kö. Det är smockfullt runt arenan så det knappt går att ta sig fram. Det är EN ingång öppen. Merchandisebåset över fullsmetat med folk utanför så det går inte ens att komma fram, men vi blir tillsagda att det går att handla inne på arenan också, så vi försöker hitta nånstans att komma in. Ingen vt var kön börjar, varken gäster eller vakter. Men så öppnar de ett par grindar för sittplatsare, som vi, så vi kommer in rätt snabbt. Dock så har redan första förbandet Casablanca spelat klart och 90% av folket är fortfarande utanför arenan....
När vi kommer in så finns det inte ett enda ställe där man kan köpa merchandise.. Det är nere på ståplats bara och dit har sittplatsarna ingen access... Så inga tischor blev det... Att de inte upplyste att det bara var på ståplats. ETT ENDASTE korvstånd finns det att handla mat i. EN korvvagn till 22000 personer! KATASTROF!

Ja, arrangemanget runt om konserten var under all kritik. Det var helt klart det sämsta jag varit med om, utan tvekan! Men all cred till Kiss. De var kanonbra!







Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0