Katten fick bada!

Hello!

Har just badat min ena katt. Hon är blöt och lite tjurig men spinner ändå när jag klappar henne, så helt arg på mig är hon nog inte. Tur det. Hon behövde ju bada! När hon torkat ska jag ha på fästingmedel på de båda små monstren.
Jag är iallafall nästan lika blöt som Kissen. Fick sitta och hålla för ingången till duschkabinen eftersom hon ville smita hela tiden. Tror jag det! Det var väldigt halt för henne så det var väl sjukt obehagligt. Stackars liten. Som tur är så är hon så himla snäll och lugn trots allt så det gick ganska bra. Så kommer hon vara så mjuk och fluffig sen. Min lilla plutta. Busan såg helt förskräckt ut när Kissen kom ut och var blöt. Hon undrade nog vad som hände.


Ni får ursäkta, min katt ville inte riktigt titta in i kameran i detta ögonblick. Hihi!

Tvättar sig efter det miserabla badet. Usch, inte roligt alls!

Efter det här kortet sprang hon iväg. Säkert lagom trött på mig och min kamera.

Busan tittade mycket frågande ut efter Kissen när hon sprang ut i köket. 


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0