Jordgubbarnas återkomst!

Wohoo! Härligt när man sitter och äter jordgubbar till frukost eller vad säger ni? Så gott! Det är så underbart att det går att få tag på igen. Snart är det ju midsommar och då krävs det ju jordgubbar.



Ska iväg och jobba idag med, sen är jag ju ledig några dagar igen. Det var riktigt lugnt och skönt igår. En trevlig mjukstart med Linnea efter semestern. Det kändes bra. Man var ju lite lagom förvirrad ändå när man varit borta ett tag. Haha!

Ska väl ringa mamma här om ett tag, hon är på sjukhuset. Hon fick åka in i söndags tror jag för att hon hade fruktansvärda kramper i magen. Det visade sig att det var en kraftig infektion i tjocktarmen. Så hon hade inte ätit nånting på två dagar när jag träffade henne igår, men hade fått lite soppa precis.
har hon tur så får hon komma hem idag efter att ha pratat med medicinläkaren, men troligtvis blir hon nog kvar nån dag till. Usch, sjukhus är hemskt tråkiga. Hoppas hon får komma hem snart och att hon blir bra.

Nu ska jag glo igenom den tre kg tunga högen med reklam som jag inte orkat bry mig om förrän nu. Hehe!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0