I love klorin!

Just ja, var ju så himla sur i lördags innan filmen, för vi käkade på Donken och jag hade på mig ett vitt linne med massa fransar på, som jag inte använt tidigare. Vad gör jag? Jo, jag tappar en pommejävel med currydressing rakt ner på mitt vita linne! Gaah! Helt gulfläckigt blev det. Inte hade jag ju nån möjlighet att tvätta det där och då heller så jag var glad att vi satt i biomörkret.
Slängde linnet i tvätten idag men det gick ju inte bort såklart. Men så hittade jag klorin här hemma, längst in i ett skåp så hällde ner det, vatten och linnet i en balja och nu är ta mig sjutton fläckarna borta! Wiie!
Så nu har jag tagit mig an Jansas vita skjorta som det är stora bruna kaffefläckar på. Klorin, you're the shit! Me love!


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Vi kanske ses i festivalyran. Planerar att försöka få till en blogg-rock-skål-träff. Skriver plats, dag och tid i bloggen imorgon förmiddag strax innan vi drar iväg.

2010-06-07 @ 14:43:52
URL: http://trueborn.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0