Balens drottning!

Idag har varit en händelserik dag! Har varit uppe sen tiiiidigt imorse och styrt och ställt. Begav mig in mot stan redan när klockan var tjugo i tio. Bättre att vara ute i god tid än att komma sent. Klockan halv elva skulle jag vaxa benen. Så befinner jag och Maria oss inne på salong Törnrosa och jag får lägga mig på en bänk. Tjejen som utför det kör igång på direkten och jag måste säga att det var inte alls så farligt som jag trodde. Ont gjorde det ju, men det var helt klart värt att göra igen. Nu är jag ju rödprickig som få och några få strån som var för korta sitter kvar, men de får ryckas med nästa gång. Jag planerar faktiskt att göra det igen förstår ni. Haha!

Sen åkte Maria och jag ut till Maxi och käkade lunch. Supergod wokbuffé! Sen hade vi ganska mycket tid på oss att glida runt innan hon skulle vara hos frisören så vi kikade runt i butikerna och tjattrade lite med Anna på Mist. Vi shoppade lite på Gina Tricot. Jag köpte ett par nya svarta leggings, ett färgglatt linne och ett par "cykelbyxor" i spets. Kan vara coolt att ha under ett par jeansshorts tänkte jag.
Sen när Maria satt och blev fixad så köpte jag en svart hårtoning också, så man får bättra på färgen litegrann utan att slita för mycket på håret. Toning ska ju vara vårdande så det är säkert bra.

Efter det blev det iallafall snabbt hem till Maria och sätta fart med sminket och på med klänningen och allt sen. Hon blev så himla himla fin, tjejen! Jättekul att hon blev nöjd med sminket också. Då är jag nöjd och glad med. Hihi! Nu hoppas jag att hon haft och kommer fortsätta ha en riktig toppenkväll!





Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0