10-timmars party!

Wow, jag är riktigt seg och slö idag, Kanske inte så konstigt. Det var fest i tio timmar inatt.

Fredrik och jag åkte ju till Sthlm i fredags kväll/natt efter att jag haft en supermysig kväll på Trädgår'n med Lindsey och Elin. Så på dagen igår så åkte jag, Fredrik och Kenneth till Kjula, Eskilstuna på dragracing och kollade lite snabba bilar och en massa andra snygga bilar på parkeringen. Hihi! Men självklart så började det ju regna på eftermiddagen så då åkte vi hem.

Började göra oss i ordning nästan direkt. På kvällen väntade ju Bellas 30-årsfest med maskeradtema. Jag var Kat von D och Fredrik var Slash. Reneé stod och våfflade Fredriks hår i ungefär en timme. Haha! Jag hade nog med att få ordning på smink och stjärnor, så det slutade med att vi blev lite sena, men vi var ändå inte sist. Skönt det.

Det bjöds på jättegod bål, god mat och snacks. Även kaffe och efterrätt och diverse alkohol, förutom det vi hade med oss själva. Det var en salig blandning av folk där, allt från Snövit till Marilyn Manson, Britney Spears, Homer och Marge Simpsons och Jesus. Tomas Di Leva gick och spred kärlek över alla och Lisbet Salander såg lite lagom mordisk ut. Hugh Hefner gick och nöp sin playmate Kendra i rumpan och Ugly Betty dansade loss. Ja, det var en riktigt riktigt rolig fest och jag och Slash gav upp vid fyra imorse. Då var jag rätt så trött... Haha! Ska visa lie bilder när jag kommer hem till datasladden.

Imorgon åker jag och Anna upp till Stockholm och går på Twilight Fan Event. Ska passa på att ladda om kameran till dess också. Det går nog åt. Hihi! Nu ska jag slöa et tag till, sen när Fredrik kommer hem från repet med bandet så ska vi nog mumsa pizza innan vi åker hemåt.

Tjingeling!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0