Skåne var besökt

Hej halloj!

Nu är vi hemma igen efter en veckas semester i Skåne hos Fredriks faster och kusin med respektive. Det har varit jättetrevligt! De var så trevliga och roliga att umgås med! Har haft en riktig toppenvecka!
Vi kom ner i onsdags till Borrby, Österlen och det blev grillning på kvällen. Vi fick sova i deras gamla Bed & Breakfast-rum. Mysiga rum, men aningens fuktigt. Haha! Vi hade besök av ett gäng spindlar också, men Fredrik tog dammsugaren och lekte Ghost Busters. Hihi!
Torsdagen spenderades i Tomelilla på marknad och sen i trädgården i det underbara vädret. Hittade inget skoj på marknaden, men det gör inget. Eller jo, jag köpte en kokosboll!
Fredagen tog vi Kenneths lille bil ner till Bikeline i Malmö. Det var nog på gränsen till överlast i den, när Kenneth, Fredrik, jag och kusinen Micke klämde in oss där. Efter Bikeline fick jag bestämma och då blev det shoppingcenter. Jag spenderade lite pengar på ett par skor (höstkängor kändes konstigt att köpa i 35 graders värme och sol), ett halsband och en gigantisk ring.
På lördagen bar det återigen iväg till Malmö, men denna gång var det för dragracing. Kul! Skönt att det var under 30 grader ute också. Haha!
Söndagen så skulle Kenneth åka hem och Fredrik och jag stanna kvar, men under kvällen så grillade vi hos en barndomskompis till Fredrik, Mark. Med var även Marks pappa, som kännt Kenneth i hundra år eller sisådär. Riktigt trevlig kväll.
Måndagen bar det av till Höganäs för att hälsa på min pappa. Har inte sett honom på över ett år och han fyllde ju år på söndagen så vad passade väl bättre än ett besök där. Vi gick ut med Casper, vovven, och åt på en av hamnrestaurangerna. Gott var det! Oxfilé och grejer.
Tisdagen var en härlig latdag. Vi var hemma och chillade, kollade på film och på Mickes och Kerstins ormar, grillade och hade det trevligt som bara den!
Onsdagen gick vi upp så tidigt som sju på morgonen. Det var dags för hemfärd, men med ett stopp på Kiviks marknad. Vi packade ihop oss, mumsade frukost och snackade lite skit, sen var klockan tio och dags att åka. Vid tre kommer vi sen ifrån marknaden, som jag för övrigt blev lite besviken på. Trodde det skulle finnas lite kuligheter som inte fanns på andra marknader, men det var mest samma skrot. Inte ens äppelmust fanns det på Kiviks marknad. Dåligt! Haha! Men en häftig grej såg vi och det var ett par galna snubbar som åkte hoj och racerbil på väggarna. Runt runt i en cirkel på väggarna. helt sjukt! Det var så hårstråna reste sig på kroppen.
Sen var det den långa hemfärden. Vi tog det lugnt, stannade då och då och var hemma vid halv elva. Då tog jag mig ett första dopp i vår nyinköpta POOL! Haha! Sen sov jag som en stock.

Har tagit pinsamt få bilder denna vecka, men ska lägga upp litegrann på det jag har sen, men nu ska vi se på film. Tjingens! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jeg har stemmt på skoen din, kan du stemme tilbake?<3



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=qrMyxE6IaPHUDKuVdugSFbv5bv3lsPFW7RKsVGytT6DWFxqggMzj



... takk på forhånd<3

2010-07-23 @ 10:52:01
Postat av: Kerstin

Det var så himla kul att ni kom ner, jag hoppas att vi ses snart igen! Ni är definitivt den del av Mickes släkt som jag trivs bäst med. <3

2010-08-30 @ 14:57:58

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0