Rullenad

Halloj!

Har precis nyligen kommit hem från en tur i stan. Mamma, jag och Jansa åkte in till farfar och hälsade på. Jag betalade hans räkningar och sen tog vi ut honom i rullstolen på en promenad. Eller rullenad kanske man ska kalla det. Hoho! Han promenerar ju inte.
Vi gick till nybyggda Hageby Centrum så han fick se hur det såg ut där. Är ju en rejäl skillnad sen han var där sist... det är ju flera år sedan. Så han var så glad för att få komma ut och se lite. Det behövde han nog.

Nu sitter jag här och har lite huvudvärk. Är det dåligt med vatten idag eller är det åska i luften månne? Nåt är det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Milla

Då är vi två med huvudvärk. Har legat i soffan hela dagen och bara degat... Skulle ha kunnat sova hela dagen.



Hoppas att allt är bra med dig annars.



Kram kram

2010-07-26 @ 19:58:08
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0