Parksommar 2010

Helt otroligt! Sista tiden har jag haft riktig tur när det gäller tävlingar och sånt. Inte trisslotter och dylikt, men när det gäller biljetter.

Jag vann ju biljetter till Twilight Fan Eventet på Hovet, jag vann biljetter till nån festival förra (eller förrförra?) året som jag tävlade om på JC. Kunde eller ville inte ens gå, men tävlade i brist på annat. Nu har det hänt igen och den här gången är det Parksommar 2010 som bjuder på två biljetter. Tack för det! Det blir till att åka till Skogsröjet i Rejmyre och se CrashDïet, Bullet och diverse andra band. Hade ju tänkt åka till Skogsröjet ändå, men iallafall. :) Superskoj!

Kommentarer
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

Hej

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag hemskt mycket om ursäkt för denna kommentar. men annars så vill jag tipsa om en tävling på min blogg där man kan vinna en design.



Om du är intresserad så hör av dig :)

kram //Thepriceoflove

2010-07-14 @ 11:04:22
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/
Postat av: Vincentelida

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-03-31 @ 11:41:29
URL: http://vincentelida.blogfeaturing.com

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0