Näsblod.

Hej i värmen!
Här är det underbart väder, men jag själv känner mig inte lika underbar. Var ute och gick förut idag och blir alldeles matt och trött, sen fick jag näsblod. Inte mycket så det rann länge men en liten stund. Tillräckligt jobbigt. När jag kom hem var jag så trött och törstig så jag slängde mig på soffan och somnade om en kvart ungefär. Det blir med andra ord ingen träning för mig idag som jag hade tänkt. Är fortfarande snuvig också så lika bra att låta bli tror jag. Bättre att bli helt frisk först.
Men in till stan envisades jag med att jag skulle iallafall. Hämtade stolarna på Jysk, finally, och så hade jag tänkt vaxa benen och sånt, men det fanns ingen tid till det idag så det blev en sväng förbi Maxi och köpa flingor och glass och lite annat livsnödvändigt. Sen blev det snabbt hem med glassen till frysen.

Nu är jag hemma och är halvtrött. Grillade lite korv på elgrillen tills Fredrik kom hem. Fan vet om man vågar starta gasolgrillen. Det känns lite hightech för mig eftersom jag aldrig gjort det. Höhö! Jag är ju så traditionell och har kört med kol och en himla massa tändvätska förut bara.
Nu sitter jag bara i soffan och slöar. Känner mig fortfarande matt i kroppen så den kräver nog sin vila.
Det ska den få.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Bara å slå en pling när ni ska dra igång gasolen så förklarar jag ingen fara :)

2010-07-02 @ 17:09:48
Postat av: Milla

Ja, miss madame! Vila är viktigt! Särskilt när man ej är riktigt frisk!!



Vi bör ses snart!! Jag är ledig nsäta tordag. Hur ser det ut hos dig då??



Kram kram

2010-07-02 @ 23:16:31
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Milla

Haha, jo. Jag menade torsdag! Härligt! Då bokar vi in det. Ska vi försöka ta ett dopp någonstans om det är fint väder kanske??



Kram kram

2010-07-04 @ 13:45:27
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0