En del av shoppingen.

Har ju shoppat en del den senaste månaden och i juni, men jag har blivit lite lat när det gäller att visa. Här är iallafall lite som jag köpt och orkat fixa bilder på. Hehe!


Kändes helt fel att köpa dessa kängor nu när vi var i Skåne och det var 35 grader i skuggan. Hahaha!


Nagellack och hårband med nitar. Köpte ett likadant i svart också.


Massa rea på Make Up Store i Nyköping för ett tag sen. Wihoo! Två läppstift, ett glitter, två hightechlighters, ett rouge och en ögonskugga.


En bamsering från Lindex.


Ett pussel på Kiviks marknad.

Men det är massa mer som jag inte orkat fota. Massa fler nagellack, en topp med spets från New Yorker, ett halsband från Kicks 70% rea, en tunika från KappAhl och säkert massa massa mer saker. Alla saker från tradera...
Ja, jag beställde ju massa saker från Ellos, bland annat en pälsmössa och lite prydnad till verandan och lite höstkläder faktiskt. Hehe! Ja, hösten kommer ju den också.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0