En dag med bror

Halloj!

Idag när jag satt och åt frukost så ringde brorsan och frågade om han fick låna min bil. Jag skulle ju in till stan så sa att det inte gick tyvärr. Men så kom jag på den smarta idén att faktiskt så kan vi ju åka tillsammans om han pallade att följa med på mina ärenden. Det gjorde han så vi åkte tillsammans till Nyköping och han fick äran att köra min Starlie, som han döpt henne till. Så första blev det arbetsförmedlingen, sen Vero Moda, där jag lämnade tillbaka ett par leggings som inte passade. Det var ju rea på Make Up Store så där kilade jag självklart in också. Hehe...kom ut med en kasse också.
Sen var det Systembolaget nästa och det blev en flaska Fresita och några cider. Efter det så for vi till ÖB och jag köpte några vinglas. Man kan ju inte dricka vin i vanliga glas och jag har bara två vinglas som jag fått av Anna. Innan dess ägde jag inga alls. Haha, vad dåligt va!
När vi var klara där så åkte vi vidare till Ica maxi, köpte jordgubbar och lite annat livsviktigt för kvällen och sen blev det hemfärd.
Det var dagen med bror. Han är nog snart på väg till Power Meet i Västerås. Själv har jag lagt kött i marinad och ska snart ta tag i att hacka sallad och skiva jordgubbar.

Tjingpling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0