Var är kylan?

Hejhopp!

Här har det pratats om extremkyla och jag vet inte vad. Vi har 8 minusgrader...det känns inte så extremt. Inte med tanke på att det var kallare igår. Heheh! Fast det gör mig inte så mycket. Mina värmeljus utan doft är ju slut nu så då blir det inte mycket varmare heller. Haha!
Blåser ju rakt igenom fönstren här för att de är så otäta. Men det ska åtgärdas när det inte är svinkallt ute. Alltså, inte minusgrader. Som det är nu så vill man ju inte gärna öppna fönstren..

Från och med idag har jag en jobbhelg framför mig. Å vad jag ser fram emot att jobba. Eller inte så mycket. Vill helst vara hemma och ha det mysigt, men vad skulle man göra utan pengar. Bara att stå ut. Och så farligt är det trots allt inte.

Nu ska jag ut och skotta lite snö så jag kommer ut med bilen sen.
Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0