Vaccinering!

Hellooo!

Sovit som en stock inatt. Skönt! Vaknade halv tio och kände mig utvilad. Borde man ju vara när man sovit i tio timmar. Hahah!
Har ätit frukost och plockat in disk och läst lite Solo Magazine. Väntar på att det är dags för vaccinering. Katterna ska åka bil till veterinären  igen för att få sin andra vaccindos. Undrar hur konserten kommer låta i bilen denna gång. Himla tur att det inte är så långt. De stackarna är ju inte så vana att åka bil, än mindre sitta i transportburar. Men det ska nog gå bra. Sen har de iallafall fullgott skydd och kan gå ut och roa sig i snön om de känner för det. Det tror jag ju inte, men ändå. Lite kommer de få vara ute iallafall. De vill ju det.

För övrigt känner jag att detta är nog en bra dag för en rejäl rensning i garderoben. Vi får se... Eller baka bröd. Det behöver jag göra.

 
Busan sover på elementet bakom soffan.


Kissen mitt i en stoooor gäsp.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha ska du oxå rensa idag !? Vilket sammanträffande ;)

Otuen själv är ju jag ! Skulle åka till brandkårn i onsdags, jag satte mej i bilen och försöker sätte på torkarbladen, o så smäller det bara till vid mitt knä där man sätter på lysset, då gick säkringen för torkarbladen... :( Jag som hade sätt fram emot kårn såå mycket... Det var ju snöstorm typ så jag var ju tvungen att ha torkarbladen..



Igår fortsatte oturen, jag hamnade på akuten.. Läs på bloggen så förstår du :)



Ha det så bra ! :) Kramar !

2010-01-22 @ 12:41:58
URL: http://twisterkarlsson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0