Till staden

Godmorgon!

Åh vad jag är trött idag! Vaknade halv nio men gick upp tio över nio. Känner mig helt seg, men det kanske går över. Glömde ju såklart boka gympass idag så det sket sig. har ingen lust att stå och träla i gymmet så det får bli en promenad inne i stan. Ska ju dit in idag och jag har ingen lust alls, men har ju lovat farfar. Imorgon har jag dessutom tvättstugan så då får jag allt vara hemma.
Tur man inte har bråttom iallafall, för det skulle jag inte orka idag. Sitter fortfarande i pyjamas och morgonrock och har inte ens borstat tänderna ännu, men ska väl ta och göra det och sen fixa frukost. 

Måste baka bröd nån dag med så det finns, nu är det ganska slut.

Jag längtar lite till bokrean! Haha! Längesen jag var ute och köpte böcker. Det brukar väl vara i februari så inte alltför långt kvar.

Men strax är det frukost, nu skriker magen!
Tjipp! 

Kommentarer
Postat av: Meeimei(My)

SVAR: Vill oxå ha så långa >.<

2010-01-12 @ 14:42:42
URL: http://meeimei.blogg.se/
Postat av: Meeimei(My)

SVAR: :O Tack för tipset^^

2010-01-12 @ 15:37:52
URL: http://meeimei.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0