Swatches MAC

Har suttit och swatchat mig sönder och samman här på händer och armar. Är alldeles rödflammig så för stunden får det vara nog. Haha!
Svårare än vad jag trodde dock. Så himla svårt att få färgerna att överensstämma på bild som på riktigt. Men jag har iallafall gjort ett försök, så varsågod Cilla, här är en swatch på mina MAC-skuggor. :D

 Swish
 Juxt
 Gesso
 Fresh Water
 Contrast

Här är de som jag tror är kopior också.

 84
 91
 A19, A23, 81

 Från vänster nere 81, uppe A19, nere 84 uppe A23, nere 91

Det var alla mina Mac.

Kommentarer
Postat av: Cilla

hehe tack så mycket =P de se riktigt fina ut allihop =)

2010-01-04 @ 22:16:46
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0