Sista dagen

Tjabba!

Jag har lite ont i huvudet idag. Förhoppningsvis hjälper det med en dusch och lite frulle. Kallt som fan här tycker jag. 17 grader i sovrummet. Ska kolla vardagsrummet med här snart. Det här går liksom inte. Värme ska ju inge där jag bor, då ska det väl kunna vara varmt? Nu är det ju inte ens jättekallt ute, bara åtta minus.

Har en katt liggandes i knät så det är inte världsenkelt att skriva. Ska nog ge dem lite mat och vatten och så hoppa in i en dusch istället. Kanske man får lite kroppsvärme tillbaka.

Sen är det jobb med Eric ikväll. Se hur det går. har ju ingen aning om det blir nåt folk eller lika dött som i resten av veckan. Den som lever får se. Tror nog jag tar bilen till jobbet idag iallafall.

Ska lägga upp gårdagens sminkning sen.

Tjillevipp!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0