Shopping på rea!

Gjorde några jättefina fynd för ett par dagar sen på rean! Supernöjd!

Det blev ett par jeans på Gina Tricot, modellen Siri som var så populär ett tag. Kostade 99:-
Köpte även ett korallfärgat linne där för 99:- och en hålstickad tröja, längre modell för 99:- Hur nöjd som helst.


Sen var jag inne på Make Up Store för att kolla in deras rea. Tänkte att jag redan hade allt, men döm om min egen förvåning när jag kom ut med två ögonskuggor, ett läppglans och ett nagellack, allt från reabordet. Läppglanset är det finaste röda jag har sett tror jag. Heter HO-HO och är härligt tomterött verkligen!
Skuggorna heter Moonstone och Diana och det roliga är att jag har flera flera gånger kollat in dessa tre saker utan att köpa dem och så var allt på rea. Vilken tur man kan ha. Nagellacket blev bara en bonus.




Sen blev jag bara helt förälskad i denna tröja från JC, så den blev det också. Ganska billig (199:-) så det var bara att slå till.


Nu är det nog med shopping på ett tag. Ska försöka iallafall. Haha! OMG vad dålig jag är när det gäller att hålla igen. Men men, ska försöka skärpa mig.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: anna

åh, jag vill ha läppglanset ho-ho!! moonstone har jag, har börjat älska den skuggan på sistone!:P

2010-01-20 @ 21:50:22
URL: http://cherrykisses.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0