Personalfest!

Hehe! Jag tänkte vara lite snabb för en gångs skull och lägga upp bilder från lite roligheter. Igår var vi på personalfest hemma hos chefen och käkade tacos och hade jäkligt trevligt! Det var verkligen toppenkul (utom att jag fick krama toastolen ett par gånger, hahaha!). God mat, massa sprit och trevligt umgänge!

Men som vanligt när det är party med vårt fina gäng så blir bilderna alltid lite ofina eller...kanske alldeles för sanningsenliga. Avgör själv. Hahah! Det är iallafall nästan i klass med bilderna från modevisningen... *blink*


 Anna, Emmelie och Alex, fortfarande ganska nyktra.


Fler i vår vackra skara! Relativt gott tillstånd ännu! Men sen börjar det spåra ur....som alltid!

Daniel surbulle. Haha!
Blixten blindar Maria.
Pelle, the perfect poser!








Jag sa att det blev värre va?











Men några fina bilder blev det också faktiskt. Vi låter de avsluta detta. Haha!




Vänta bara till kryssningen säger jag. Hehe!

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAH !!!!! :D:D

SHIT !! Vad roligt vi hade !!! :) synd att du inte kunde följa med ut ! hade riktigt kul !! :) Men jag kan tänka mej att du mådde bättre dagen efter än jag ! BLÄÄ!!! Men nu får vi ladda inför kryssningen ! Kramkram <3

2010-01-18 @ 13:50:54
URL: http://twisterkarlsson.blogg.se/
Postat av: madde

svar: Ja ingefära är rena dunder kuren! Har också honung i mitt té, vilket är super bra för halsont... Så jag är nästan fullt frisk nu. Man får vara glad som slipper ta massa mediciner när det finns så bra hemkurer ;)

2010-01-18 @ 15:35:07
URL: http://madelue.blogg.se/
Postat av: Anna

OMG

2010-01-19 @ 16:27:17

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0