MAC pigment

Oh har ju glömt att visa! Som den sminkjunkie jag är så vet ju alla, även jag att jag egentligen inte behöver fler ögonskuggor, men måste ju liksom testa MAC så jag ropade hem några på tradera. Vet tyvärr inte om de är äkta men de funkar iallafall väldigt bra så inte för det. Har några fejkmac också som jag köpte i tron att de var riktiga, men även de funkar bra. Om nån vet om dessa är äkta MAC eller inte så meddela mig gärna!

Här är iallafall fem nyförvärv. Fick tillomed ett halsband som tack för att jag handlade av tjejen. Har också lånat hennes bilder så jag hoppas hon inte misstycker.

 Swish
 Juxt
 Gesso
 Fresh Water
 Contrast

Kommentarer
Postat av: Cilla

hej hopp! ropade oxå hem från den där tjejen! en ljuslila, tror att de e äkta i o med att de har ett namn, men blir änd lite skeptiskt..de funkar ju trots allt skitbra ändå ;) när du får hem dem får du gärna swatcha =)

2010-01-03 @ 17:50:00
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0